lördag 27 juni 2009

En fasansfull upptäckt!

Jag har inte skrivit här på ett tag nu. Jag hade halvt glömt bloggen, men nu är jag tillbaka i full effekt! Fast just idag blir det nog endast halv effekt. Bakis från två dagars tokerier och nu sitter jag på bussen mot Göteborg. Bokade bussen som har såna softa säten, Bus4You + laddade ner ett tjog lugna fina låtar från Saidthegramophone. Tänkte mig en skön resa där jag kunde sova bort baksmällan. Men icke. Första låten som min Ipod valde att spela var en poplåt som byggde på någon effekt som med hörlurar fick det att kännas som att det studsade pingisbollar från vänstra til högra hjärnhalvan. Som att bollarna studsade därinne med fruktansvärda ekon och vid varje studs kändes det som att något därinne i huvudet skulle brista. Nu sitter jag här helt tagen och vill bara komma hem. Great job!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar