tisdag 16 februari 2010

Mr Pension satsar på information.


Softish. La mig sent igår och vaknade tidigt, men kände mig ändå ganska utvilad. Behövde inte ens dricka kaffe. Vid gott humör humör satte jag på mig morgontofflorna, hämtade tidningen och slog upp den. Och vad får jag se, jo denna fuckern: Mr Pension! Blev genast på uselt humör. Hela sidan är så oerhört tråkig. "Mr Pension satsar på information". Ge mig en uddlösare rubrik, ge mig en tristare gubbe! Det kan du inte, för här har du det tråkigaste reportaget som någonsin skrivits! Visst är det en annons, men det är ingen ursäkt. Vem vill kallas Mr Pension? Kalla mig aldrig det! Kalla aldrig någon någonsin det, åtminstone inte så jag hör eller ser. Då sticker jag ut ögonen på mig, dig och på Mr Pension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar