torsdag 16 april 2009

Skratt och gråt på en TV-minut.


Jag älskar att flippa skitfort mellan kanalerna på TV:n. Så man bara hinner se några sekunder. Idag på eftermiddagen tittade jag bara snabbt igenom programmen och hann på en minut både skratta och gråta:

MTV: En tjej skulle kolla igenom ett gäng killars lägenheter för att se vem av dom hon ville dejta. Så kollade hon toaletten hos en kille. Toalettstolen var naaaasty!!!! Jättebrun och grejer, om ni förstår vad jag menar... Hon blev äcklad och gjorde en min men han bah "What are you talking about girl? That is CLEAN!" Hahaha!

Kanal 5: En liten flicka hade en sjukdom som gjorde att hon inte kunde vistas någonstans som var över 17 grader. Hon kunde inte gå ut på sommaren eller nåt. Och hela familjen var världens finaste, de var inne hela tiden med henne. Tjejens lillebror var en jättesöt liten kille. Han sa: "Jo, jag är ute ungefär fem minuter varje dag. Alla mina kompisar är ute hela tiden, men när jag är på väg ut till dom ser jag min syster sitta i sitt fönster och titta ut. Då går jag in till henne, för jag blir så ledsen och tycker så mycket om henne." Sorgligt och fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar