torsdag 3 juli 2008

Apropå polisen.

Satt på Mariaberget igårkväll och såg en sån där äcklig (notera ordet "äcklig", andra gången jag skriver det idag, är på lite kefft humör) Jet ski köra förbi Statshuset skitfort och jag var lite lullig på gin och tonic och vin så jag blev pissed för den störde min perfekta utsikt och naturupplevelse (solen höll på att gå ner och himlen var orange). Så sa jag till J som satt bredvid: "Kolla, där är en sån där äcklig Jet Ski, fan vad han förstör utsikten, såna borde stoppas". Så vips dök en polisbåt upp och förföljde Jet Skin in under en bro där den lille jäveln försökte gömma sig. Så sweet!!!! Kände mig lite som Jim Carrey i Bruce Almighty och att jag för ett par sekunder verkligen kontrollerade skit omkring mig. Sen bara dog min mac när jag skulle spela Marine Girls version av Everything But The Girls "On My Mind" för J och jag insåg att jag inte kontrollerade ett skit.

Free Counter

Free Counter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar