torsdag 14 januari 2010

Hur två minuters pratstund med någon man bryr sig om och två Youtube-videos kan betyda mer än två veckor ute i verkligheten...

...och sammanfatta mitt liv och vad jag tycker om bättre än två spågummor... (ja, eller två Ingvar Oldsberg, jag kunde inte bestämma mig för vilken av dom som var bäst. Jag tänkte Ingvar Oldsberg som i "Här är ditt liv", med det kändes lite långsökt. Samtidigt säger väl kanske inte spågummor så mycket om vad som hänt och vad som händer, lite mer om framtiden väl? Fast samtidigt, de kan ju ibland säga saker som hänt i ett tidigare liv, och även se ens aura och berätta om den. Ja, det var så jag tänkte, alltså blev det "Spågummor" inte "Ingvar Oldsberg". Oh man, när jag höll på att skriva rap som mest höll jag på såhär hela tiden, det får mig att sakna rappen, även om jag håller på med den fortfarande. Bara inte lika ofta som förut. Då tänkte jag jämt på rim och liknelser.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar