fredag 12 december 2008

Dagens låt: "All I Need" - Method Man feat. Mary J Blige


"And I'ma walk these dogs so we can live
In a fat ass crib with thousands of kids"


Började nynna på Method Mans gamla mörka kärleksanthem när jag gick genom stan imorse. Tänkte att han skulle dyka upp sådär som han gör 2:50 in i videon, i den där klassiskt konstiga scenen som jag tyckte var så sjukt cool när jag var liten. Stod framför spegeln hemma i Frösakull och försökte slicka mig runt munnen precis som Method Man gjorde.

Nyss såg jag ett program på TV om tatueringar. Där blixtrade det förbi en tatuering på Method mans arm, ett ambigram som läste "LIFE" från ena hållet och "DEATH" från andra. Softish.

Indeed är det Method Mans morgon. Idag blir det bara, "tical, ticaaaaaal!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar