måndag 3 augusti 2009

Uh-oh!


I lördags när jag skulle tända en cigarett på min gasspis (hade ingen tändare, bara en som gav en liten blixt, och med den tände jag spisen, och sen alltså cigaretten) började mitt hår brinna! Det var en rätt cool grej som jag kan rekommendera alla. Det är ett riktigt "wake-up call"! Jag sprang in på toaletten och ställde mig under kranen och släckte elden. Det var mest luggen som fick sig en törn, så det är chill. Efteråt jag var helt speedad och bah "mitt hår brann, mitt hår brann!" till alla jag träffade (dvs inte lugn som filbunken på bilden). Lite senare googlade jag "hair on fire" och blev lite skraj, många som fått brännskador och skit av det. Men, ändå, jag kan rekommendera det! Jag är fortfarande väldigt på alerten och helt "sniff sniff, vad är det som luktar? brinner ditt hår? brinner mitt hår? vems hår brinner?" och det är rätt softish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar