tisdag 27 maj 2008

Feber + extrapris på grillad kyckling på Ica.

"Extrapris på grillad kyckling. Fan, jag måste ha ett aldrig sinande lager av grillad kyckling i mitt kylskåp! Det säger ju sig självt. Samtidigt har jag heller inte råd att binda upp alla mina pengar i grillad kyckling... Om jag köper åtta stycken ger jag illusionen av ett kycklingförråd som aldrig någonsin tar slut, samtidigt som jag har lite pengar att röra mig med. Så får det bli."

Och så blev det.

Febern och vansinnet vann kampen om min hjärna.

Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

  1. nej, köpte du 8st?? det är rätt vansinnigt. men grymt! jag gillar det. shit, hade dom extrapris på blodpudding nån gång - dude, jag hade varit där. jag köpte sju tuber tandkräm sist jag handlade, by the way. det var inte ens extrapris. det var nog en reaktion på att tandkrämen nästan var slut. nu har vi tandkräm så det räcker, liksom.

    SvaraRadera
  2. JA! Det är gott och näringsrikt med grillad kyckling! Nu kikar de ut från kylen med sina avhuggna små huven och med den dämpade kylskåpsbelysningen ser det riktigt hemtrevligt ut därinne!

    SvaraRadera