tisdag 13 maj 2008

Skrattar så jag kissar på mig i Valencia



Jag var lite full i Valencia. När jag kom ut från toaletten på klubben Bar Loco hade alla gått hem och musiken var avstängd. Fast mina vänner stod kvar. Mitt på dansgolvet. De drog barstolar fram och tillbaka, fram och tillbaka över betonggolvet och skrattade så de nästan kissade på sig. Jag gick fram och frågade dem trött vad det var som var så roligt (jag tänkte "det är jazztobaken") och då drog Linus en stol över golvet och bara sa "Chewbacca" och tittade på mig förväntansfullt. Och så kissade även jag nästan på mig, fast jag var nykissad. Prova själva får ni se.

1 kommentar:

  1. Har varken tillgång till betonggolv eller jazztobak, vilket jag tror behövs för att uppleva ett sant "Chewie-hallelujah-moment". Vänligen beskriv ljudet genom länken nedan! Är det en nr. 17? Eller kanske rent ut av en nr. 2?

    http://www.realmofdarkness.net/sounds/sw/chewbacca-soundboard.htm

    Best
    Svin & Smuts AB

    SvaraRadera