onsdag 6 augusti 2008

Bada Bing!



Jag och Mike promenerade på Västra stranden AKA Doggy Beach AKA Sopranospromenaden i eftermiddags. Wastade en hundägare, grävde ner liket och tog en cigarett. Mike gnuggade sina händer efter ett väl utfört arbete. Sedan gick vi till MAX Hamburgerrestauranger AKA Bada Bing och käkade. 

Mike sa: "En Green Meal, tack!" 
Kassörskan sa: "En Supreme Meal?" 
Mike sa: "Nej, en Green Meal." 
Kassörskan sa (trodde jag): "Jag pratar med en vägg.." 

Jag höll på att hoppa upp på disken och wasta henne också. 
Men hon sa tydligen: "Jaha, en veg". 
"Nära ögat, frun!" tänkte jag och stoppade tillbaka pistolen innanför kavajen.

Några låtar man kunde tänka sig att de spelade för oss medan vi gick där på stranden och pratade: KLICK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar