tisdag 27 januari 2009

37th hour


Efter att ha varit vaken 36 timmar i sträck, vid två olika tillfällen under kort tid, kan jag nu konstatera att det inte är på något vis farligt eller obehagligt. Ena gången slogs jag av en skön insikt av hur bra mitt liv var, hur mycket jag gillade min lägenhet, mina saker och hur jag ser ut. Direkt efter det däckade jag på sängen av total utmattning. Andra gången är nu, då den enda baksidan med sömnlösheten tycks vara överkänslighet mot oväntade saker som videon här nedanför och att tjejen som jobbade på fiket ikväll såg ut som en häst med en rynka i pannan som växte för varje gång jag tittade på den. Hon såg ut som djävulen och det kändes som jag var stenad. Jag var tvungen att gå hem. Annars mår jag ganska bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar