lördag 28 juni 2008

Breaking news - Mr Pseudonym gästbloggar!

Om allt vill sig väl kommer vi framöver se ett par inlägg från bloggaren "Mr Pseudonym" här på Running From What? Det var min kompis Petter som på ett nästan otäckt nitiskt vis synade min blogg i sömmarna och upptäckte att EN annan bloggare i världen hade, liksom jag, stavat fel på boken "Catcher In The Rye" (Catcher In Te Rye) i sektionen favoritböcker på våra profiler. Jag har nu mejlat Mr Pseudonym, men inte fått något svar. Jag har sökt på nätet efter honom men hittills kammat noll. Men vi ska få tag på honom. Och när vi får tag på honom ska han blogga här, lord knows att han ska blogga här. För vem vet hur mycket vi kan ha gemensamt? Betydligt mycket mer än en felstavad bok, I'm sure. Beskrivningen av sig själv på Mr Pseudonyms blogg eggar fantasin, särskilt den ödesmättade slutklämmen:

"I guess I am just the typical student stereotype. At the moment I just learn stuff and do not do much else. But I have an edge..."

Håll tummarna för att vi får tag på denna mystiske man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar