måndag 10 november 2008

Guitar Hero och glögg hos Jocke!


5 kommentarer:

  1. haha. va kackigt! jag tyckte jag fick väldigt lite air time dock. såg inte ens om jag va med. redigerades jag bort för att jag var för bra?

    SvaraRadera
  2. Som du kanske minns var du och Aron skrämmande lika i era linnen, glasögon (och dessutom spelsätt) att jag tyckte det räckte med en av er. Dessutom gav jag er klara instruktioner om att ge mig lite "candy för kameran" vilket du misslyckades med att leverera. Nästa gång!

    SvaraRadera
  3. Gav jag inte dig godis? När jag spelade Slayers Rainin Blood på hard med gitarren bakom ryggen? Var inte det godis? Ah well, nästa gång ska du få se godis like a m-f

    SvaraRadera
  4. Jo, det var godis. Fast då hade jag glömt linsskyddet på. Good job!

    SvaraRadera
  5. grymt!! pure gold ponyboy!!!

    eller, i tidens anda, haha nice!

    SvaraRadera